12 Şubat 2011 Cumartesi

isterdim ki 2010da etkinlikten etkinliğe koşmuş hoplamış zıplamış eğlenmiş olayım.ama olamdı sayın seyirciler.Gerek ÖSS bıdıbıdıları gerek de benim totoyu kaldırmayışım sebebiyle sınırlı olaylara katılabildim..ama her biri süperdi benim için ^^ izninizle biraz irdeleyeceğim bunları ^^ *aslıdna foto paylaşasım geldiğindne değil lan vallaha*

1 Şubat CosplayTr buluşması!

Kirin cosplay çağrısına dayanamayıp evden akçmış istanbula gitmiş diye duyduk.çok da eğlenmişler.
27 Ağustos Beşiktaş Anime buluşması!
Kirin bu sefer kushina'yım ben! diye fırlamıış ve kalabalık süpper eğlenceli bişeylere dalmış gördüğünüz gibi..


Hesionka'larda Halloween
yılın en süper olaylarından biriymiş bence*-*
11 Aralık Ankara Cosplay partisi
çok sıkıntı çekmiş ama kopmuş baya yavrucak *-*
Tiyatrosal şeyler; Leyla'nın evi ve Küheylan
İmo leyla'nın evine Annesi de Küheylan'a götürmüşmüş.eğlendim ben bi kere!


İTÜ Bowling trunuvası
ilk üçe ödül vardı dördüncü olduk naber.



şu anda da bu satırları antalyadan yazıyorum.şaka maka patladım duramıyorum yerimde XD

2 yorum:

  1. Süper olmuş gıskandım *_* ben de böyle etkinlik şeysi yapsam xD ne etkinliğiyse hikikomorilik başıma vurdu herhal o.o seneye büsürü etkinliğe katılalım sosyal olalım heryere gidelim! *___*

    YanıtlaSil
  2. e yaap..sen de etkinliklere gitmişsindir ki birsürü..oha jump'ı unutmuşum bu arada O_O


    gidelim tabi..her hafta bi yerde olalım.kopalım coşalım hikikomoriliğimizi unutalım!

    YanıtlaSil