9 Ocak 2011 Pazar

Ay benim bi blogum vardı demi..

Yazı yazıyım yazı yazıyım diye stres yapmaktan yazamadım resmen XD yok ya internetim sıkıntılı biraz odnan yazamadım aslında XD neyse..

yazmadığım bikaç hafta içerisinde neler olmuş bi bakayım *hemen unutmak*

ha! saçımı boyadım!Ankaradaki parti için lacivert lazımdı kırmızı da süresini doldurmuştu zaten..annemi dürtmek suretiyle güzel güzel boyatttım..amaaağ tutmadı T^^biraz lacivert biraz siyah biraz kahve biraz kırmıız biraz mor oldu sçaım.dipleri de yeşil T^T şimdi daha da beter..akmasını bekliyorum ama akmadı T^T

ben böyle olsun istemiştim T^T
 (hayal kurmuş..çizim bile yapmış..)

aha bu da kızılın son fotosu xD Hermione gibi kabarık saçlıyım ehele mehele..


 böyle saç mı olur la >.<

işte 11'inde partiye gittim..güya gündüz oyun oynayıp akşam da parti mekanına geçicektik ama talihsizlikler üst üste geldi resmen..organizatör kendi kostümü de dahil 5-6 kostümü takside unutmuş, en yi kostüm ödülü de yalan olmuş T^T bilkentte oyunu oynamayı beceremedik pek T^T akşam da mekanı kapatmamışlardı..tabi eğlenceliydi yine.Ha bi de her organizasyonda olduğu gibi bunda da kendini bilmez salaklarımız mevcuttu ^^ bikaç arkadaşın kalbini kırmışlar sonrasında halloldu tabi herşey ^^ hangi devirde yaşıyoruz yani..üstelik bi önceki partide WC'de birini taciz eden birisinin şimdi dönüp de başkasına iftira atmasına ben komik bile diyemiyorum..

neyse parti böyleydi ama oraya ulaşması asıl sıkıntıydı zaten..sabah servise binmek gibi bir hata yaptım..3 saatte 200 metre yol gittik resmen..benim otobüs de kaçmıştı tabim..sonra 3 saat otobüs bekleidm otobüs bi daha ertelendi vs..Ankara işi sıkıntılı..İstanbuldaki daha iyi olur diye umuyorum ^_^

Okulla ilgili sıkıntılarım da patlama noktasına geldi..iyiden iyiye istememe olayına girdim..güzel sanatlara gitmeyi düşünüyorum şu anda ama bakalım neler olucak ..

şimdi izninizle babam çağırıyor XD  balkabağı oyacağız ^^ yihuu geç gelen halloween!

durun ya ağaç süsleyeydik önce O_o

2 yorum:

  1. Balkabağını taştaannnn oyaaar...
    Ehm aklım gitti Halloween deyince *.*
    Bence sen kararlıysan hemen başla çalışmaya, seneyede güzel sanatlara inşallah^^ ben bile çalışıyorum ya utanmasam yetenek sınavına bile giricem xD

    YanıtlaSil
  2. aslında gir ya enes *-* beraber gideliiiğm *-* hep berağbeeeerrr *-* lalalla~

    bu arada kabağı oyduk 10 numara oldu U_U çürümüştü zaten tatlısı olmazdı XD

    YanıtlaSil