12 Şubat 2011 Cumartesi

Koparılacak o yanaklar!

Çok müşkülpesentim.bu yüzden olsa gerek ki mutluluğu pek kolay yakalayamıyorum.ya da mozoşistim ve inatla yakalamamaya uğraşıyorum.ama bu sefer mutluluk insan formuna bürünüp ensesinden yakalanmış kedi gibi çekti sürükledi beni =3

İki sene sonra birisiyle beraberim.Ve hani hayatımda ilk kez düzgün bi sevgililik yaşıyorum sanırım.Çok yeni daha ama geçmişi de var biraz..Biraz sıkıntılı evrelerden geçtik ama mutluyuz xD Düğün arabasının plakasına yapıştırılacak cinsten oldu lan xD

Geçen yazdı.Hatta bahardı lan.Canımdan çok sevdiğim iki dostumdan biri olan Cary zaten 2.5 senedir falan biriyle beraber, çocuk da animeci.Wednesday'in de sevgilisinin anime izleidğini öğrendik falan" Bleach izliyomuş, Ulquiorra falan dedi" diye geldi bu.Ben depresyon tabii ki, yine foever alone.O zaman demiştim "benim de ulquiorra diyebilen sevgilim olucak" diye.Gittim Ulqu'nun ta kendisiyle çıktım.Yeni öğrenen Cary'yle Wed de ağzıma sıçtılar tabi ulquiorrayla çıkıp niye söylemiyosun diye.haklılar ne diyim.
Faustus!Yanağını ısısırım çocuk senin!Hadi!


2 yorum:

  1. Aha sevindim işte :D geline gospuleyci argadaşından bir burma bilezik.. Adfsgj
    emo olmayan kirinin dönüşü <3

    YanıtlaSil
  2. teşekkür *-* *burma bileziği satıp peruk almak* fgsdjkfhks dönmez o kolay kolay.

    YanıtlaSil