18 Şubat 2011 Cuma

Piercing x3

Çoook uzun zamandır istediğim bişeydi, çok rahat 4 senesi var yani.birden gaza gelip deldiriverdim kaşımı bir ay falan oluyor.arada bi deni üzse de *bkz sağa sola takıp acıtmam* mutluyum ya xD
 tabi şimdi foto koymak lazımdı ama süper üşengeç olduğumdan çekilmemişim hiç düzgün bişey.şurda var.








Bu da 29 ocaktaki cosplay partisinden bu arada .Maka Albarn halim xD Sarı peruğuma tüküreyim, hiç yakışmıyor ya bana sarı T^T


Bi de alakasız olucak ama  Lee ve Umut ile foto turuna çıktım bigün süper eğlenceliydi *-* çok bişey çekemiyorum daha ama çok pis modellik yaparım XD


neko nano desu <3


puddi tırnaklarım..hala izlemediyseniz şöyle alalım;





ölümcül bişey xD


bi de bunu buldum güldüm.4 sene önce falan çizmiştim  üniveristeye geçince saçımı deldirip saçımı maviye boyatıp bu kıyafetlerle dolaşıyodum güya xD. evet 4 sene önce maldım hala da biraz malım, çizimim de iğrençtir xD çok güldüm kendime..


neyse izninizle ben gidip saçımı falan boyıyayım biraz maviye.bahçivan kotum nerde beniiim! rofl


öpüyorum ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder