1 Ocak 2010 Cuma

Fade to Black


Kısa inceleme xD

Birkaç gün önce izledim daha..Bu gerçeği kabullenmek istemedim ama olmamış..

Rukia neyse >_> ama aya hirano işin içine girmiş.Uraharayla alakalı mantık hatası olarak gördüğüm hatalar yapılmış..Kısaca pek beğenemedim.

görsel olarak, müzik olarak falan puan tam her zamanki gibi.ama senaryo?

neyse, şimdi yeni duyrulan 4. filmi bekleyelim, bu arada ne kadar sövmüş olsam da rukianın o cosplayini yapmaya çalışmalıyım (kıyafet süper)

neyse iyi çalışmalar mı bana o zaman? xD


(NOT: rukianın kenardan gözüken baldırı candır *-* )

5 yorum:

  1. Candır!

    Film dediğin gibi çok mantıksızdı falan filan. Kenpachi dövüşse izlesek modunda izledim ben :D Kalan şeyler iyiydi xD

    Rukia cosplayi! Yihuuu *sevinir*

    YanıtlaSil
  2. (Cosplay için ek bilgi. Olurda eldiven türü bi ihtiyacın olursa haber et araştıralım ^^)

    (İkinci bir ek bilgi: Rukia dediğinin kenardan gözüken baldırı olacak! O zaman cosplayde de bekleriz. ben değil sen demişsin bak xD)

    YanıtlaSil
  3. *droll*

    Kenpachiyi dövüştürmüyolar ki T_T mangada da girmiyo oralara T_T

    Rukia *-* tehehe..eldiveni yaparım heralde ya xD saol ama

    dfsaghdfasghdfah xD XD baldırsız rukiaya rukia demem ben xD dmeişim ya kaçacak yer bulamadım xD lol

    YanıtlaSil
  4. filmleri hiç bir zaman beni sarmadı. tv serisinin isminden prim yaptıkları düşüncesiyle izlediğimden dolayı olabilir.

    not: ecchi candır.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten prim yapıyorlar ama, ayrı mesele..ama filmleri o şekilde düşünmeden zilersen yine zevk alma şansın var ilk iki filmden..

    Not: olma mı? xD

    YanıtlaSil