26 Ocak 2010 Salı

Wuuuu çok eğlenceli birgün geçirdim, hergün anime tanıtımı/incelemesi yapıcak değilim ya bunu yazıyım bi de ^^

Solufain, Lorcha ve Pabucumun Satanisti (e tabi bir de ben ) muhabbetin ve spoiler'ın dibine vurduk *-* Çok eğlenceliydi ( hiyori açılımı XD) Ayrıca Solu JUMP getirdi bize *-* JUMP *.* (düşer bayılır)

Bu aralar deli gibi ders çalışmaktayım (2 gün oldu ama XD ) yeni animeye de başlamadığımdan buraya yazcak fazla şeyim olmayacak, muhtemelen yaza kadar yazamam yani ^^

Farkettim ki FMA ile alakalı birşeyler yazmamışım hiç (ki en sevdiğim seridir *-*) son bölümler gerçekten mükemmellerdi..başından beri takip ediyorum haftalardır..Bitince üzülücem ama....Neyse, yeni açılışla kapanışı çok beğendim *.*

Cosplay çalışmalarım da sürüyor, yeni eyeliner aldım *-* bi de elyaftan birşeyler yapıcam sanırım bakalım..

Bu arada martta Narutonun yönetmeni geliyor izmire..umarım gidebilirim..

Hadi yaza kadar siyuu~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder