11 Ocak 2010 Pazartesi

Benim Adım Orman


Albüm incelemesi *-* (heyecanlandım birden xD )

Yılbaşında sevgili babacığım Şebnem Ferah'ın yeni albümü "benim adım orman"ı almış bana..şebonun albümünü beklemekteydim ama çıktığını bile bilmiyodum işin aslı XD

Son 10 gün içinde de deliler gibi dinledim diyebilirim..En başta olmamış diye düşündüm.Özellikle bemnim adım orman falan..çok feci derecede benim adım orhan çağrışımı yaratmıştı.çakıl taşları daha iyiydi falan dedim..Ama sonra, daha fazla dinleyince anladım ki gerçekten çok sağlam bir albüm olmuş..

Azcık şarkı dürtüklemesi *-*

Merhaba;

güzel güzel *-* özellikle "hayattan hayallerinden istediğinden bahset
düşünden, düşündüklerinden.. hepsi olmuş farzet" bölümüne aferin dedim xD

Benim adım orman;

şarkı güzel, benim şeboya kızdığım bölüm albümde çok daha güzel şarılaırn olması ve albüm isminin benim adım orman olması..eski olsun, mahalle olsun..daha güzel şarkılar var.Ama onların isimleri de kullanılamaz gerçi dimi >.< neyse "sür yüzünü yüzüme, korkma yalnızlıktan" bölümünü o kadar güzel söylüyo ki sarıp sarıp dinlemek istiyorum orayı xD ayrıca " hepimiz uyuduk bittik yalnızlıktan" =3 Yalnız;

sanırım klip çekmişler buna..doğru dürüst izleyemedim ama güzel olmuş gibi geldi görüdğüm kadarıyla, güzel bir çıkış parçası..

istiklal caddesi kadar;

"ne kadar sevmiş olabilirim" *-* güzel düşünmüş şebo, bend e düşünüyorum xD ayrıca çok güzel istiklal caddesi kadar diyo *-*

eski;

Albümün en güzel şarkısı belki de..aklımda/omzumda'ları çok güzel tutturmuş..şarkıyı her dinleyişimde gözümün önüne çok gzel görüntüler geldi diyebilirim.çok başarılı bir şarkı..melodi de şarkı sözleri de *-*

mahalle;

mahalleyi de çok beğendim..içinde gizli bir mesaj mı var? neden mahalle? onu çözemedim işin aslı..yok şebnem ferah doğaya döndüyse de çevrecilik , doğayı yok ediyolar beton binalar kyaa moduna girmediyse (şaka şaka girmemiştir ki O_o) bilmediğim bişeyler var gerçekten xD şarkı içindeki gizli nefret *.*

Ateşe yakın;

"her kahraman gibi erken gittin"... albümün bundan sonraki şarkıları bende tanımlayamadığım bir his uyandırdı işin aslı..ateşe yakın..

Serapmış;

çok güzel imgeler kullanmış.. bahsi geçen "biri"ni o kadar güzel anlatıyo ki.. " gölgesinden sıkılmış söğüt" mesela..şebo şarkı sözü işini biliyo..

İnsanlık;

Albümde çok parlamasa da güzel bir şarkı..

Bazı Aşklar;

"hepsini sana anlatmazsam
hepsini sana söylemezsem
hepsini seninle paylaşmazsam" bölümlerinde sıkılsam da güzel bir şarkı olduğunu söyleyebilirim.."sen " ve "ben" derken içinde hissediyor insan..

Uçurtma;

"uçurtma bir çocuğun gözünden dünyayı korkuyla seyretti" "kundağında kundaklanan bir ruh"

sonuç olarak şebnem ferahın kelimelerle oyunu sürmüş diyebilirim..çok güzel bir albüm..Bol Photoshoplu olsalar da kapaktaki ve içteki resimleri de beğendim.Buket doran zayıflemış *-* kadın beni bas almaya yöneltecek birgün var ya xD

Babama burdan da teşekkür ederim *-* hediye ancak bu kadar iyi seçilir xD

neyse anca bu kadar inceleyebildim (baya da uzamış ama XD ) şimdi izninizle izlemeye devam =3

2 yorum:

  1. Güzel incelemişsin shinigamisamaaa! Hatta albümü dinlemeeye ikna ettin beni diyebilirim :D (Çıkış şarkısı sürekli Rock Fm'de çalıyodu alıştık artık ona ama :D) Bu arada "Merhaba benim adım da Orhan" diye espriler başlamış bilgin olsun xD İnsanlar yapıyo yani :D Ben albüma dının Eski falan olmasını tercih ederdim :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ettim ^^ başlaması normaldir, bemnim bile yapmamak elimde değil XD

    eski olmalıydı kesinlikle ^^

    YanıtlaSil