16 Ocak 2010 Cumartesi

Soul Eateeerr!


Yine hayvani bir inceleme yapmak istedim ama olmadı (özür?)

Yarısını Solu-kun'dan yarısını da Cary'den aldığım Soul Eater nihayet bitti..Bi animesiz kalma boşluğu, takip edilen serileri yeni bölüm çıkmış mı diye iki dakkaya bi kontrol etmeler..evet boşlukta kalmışım XD

gelelim Soul Eater'a..çk zevk aldım diyebilirim..40 küsür boyunca beni baya eğlendirdi..zaten excaliburla alakalı kendimi tutamayıp yazmıştım bişeyler, enerjimi boşaltmıştım..Onun haricinde de sevdiğim birçok karakter oldu..Death the kid olsun, black star olsun, spirit olsun (hepsini -olsunlayacaksam yandım O.o)Blair olsun...İşin aslı Maka ve Soul'u boş buldum.derine inememişler sanki, bilemiyorum ama çok ısınamadım.Maka'ya cosplayi yapılacak kız gözüyle baktım hep xD Bi de Arachne'yi öyle gördüm (ama onu kesin yapıcam kaçışı yok xD) ayrıca spirit de yapılacak (iyiden iyiye cosplay postuna dönüyor xD )Chrona konusunda da kararsızdım ki sonunda sevdiğime hükmettim xD

Animasyonu çok kaliteliydi, çok beğendim..dövüşlerde falan koptum iyice (mifune hele *-* oo kakkoiii) Müzikler de süperdi diyebilirim, açılışları, 1. ,3. ve 4. kapanışı çok beğenim.müzikleri yapan gruplar tanıdıktı zaten (genelde diyeyim)

Myanimelist'te 9 verdim.(ki puanım kıttır xD) rahatlıkla söyleyebiliriim sonu hariç mükemmel bir seriydi.son bölümde o cesareti alıp maka'nın.. ay pardon unutun ne dediğimi..olmamış sonu..ki zaten mangası devam ediyormuş, ben de ona başlamayı düşünüyorum..

Çok beğendiğim ve çok beğenerek izlediğim bir seri olmasına rağmen kısa bir inceleme yapabildim, niye bilmiyorum T_T düzgün bişeyler okumak isterseniz shana-sama'nın soul eater yazısı vardı oyungezer'de ..süper bir yazıydı (ki ordaki " deliliğin kendisine karşı savaşıyorların gerçek olması..wow *-*)

animeyi bana sağlayan bankaikun'a ve caroline'e tekrar teşekkürler burdan *-* çok güzeldi ^^

2 yorum:

  1. Ben daha bitirmedim biliyormusun ^_^ Gamze ile izliyoruz artık ne zaman biter bilmem sürekli birimizin işi çıkıyo :D

    Özledim seni shinigami chann xD Bak bende yazı yazdım bloga sırf söylendiniz diye :P (yalan)(yani etkisi oldu)

    YanıtlaSil
  2. Eneee.. *-* neyse bitirmeyin zaten heme de söyledim sonu güzel değil xD

    söylendik diye.yalan?etki? xD 3-5 tane sdha yazarsan zaten etkiye tepkiye gerek kalmıycak kalanı geliyo kendiliğinden *-*

    YanıtlaSil