1 Aralık 2009 Salı

Türkçe Manga??


evet efendim, anime.gen.tr'de okuduğum şu haberle sarsılmış bulunuyorum http://www.anime.gen.tr/haberdetay.php?id=1308

Yeni kurulan bir yayınevi haberde listesini gördüğünüz mangaları yayınlama kararı almış.Bu haberin beni sarsan bölümüyse Listede Vampire Kisses; Blood Relatives'in de olması..

Öncelikle şunu belirteyim.Türkçe manga yayını konusunda, hatt Anime manganın türkiyede yaygınlaşması konusunda biraz kararsız bir insanımdır.En başlarda "hadi yayılsın, izleyelim hep beraber, her yerde bunun muhabbetleri dönsün herkes sevsin ki~!" gibi bir tavırdayken ilerleyen zamanlarda bu tavrım tam zıddına "yayınlamasınlar abi, ne gerek var..şu an izleyen /okuyan kitle zaten belli bir altyapıya sahip , bunu okumayı hak edecek (hakedip haketmediğini yargılşamak bana düşmez ya..) insalar..artarsa orda burda yaygınlaşmadan artsın!" gibi birşeye dönüştü, bahsettiğim son tepki biraz mtvnin yanime yayınları ve benim çevremdeki kitleyle alakalıydı ( hep muhabbetini yapıyonuz ya ben de izliycem lan bliiç diyen bir kitle var da çevremde..of tamam sinirlenmiycektim bi dakika..)..Bu aralarsa biraz kabullenme biraz da takip etmeye çalışma içindeyim sanırım..Ama bu son haber beni yıktı.Nedeniyse yayınlanacak serinin vampire kisses olması..

Manga olarak da kitap olarak da en beğendiğim serilerden birisidir..

Ben Alacakaranlıktan nefret ediyorum evet..ve o salak edwardsevelerin ve edward'ın yanında alexander ve raven gibi karakterlerin pahabiçilemez olduğunu düşünüyorum.Türkiyede fazla bilinmeyen bir seri, öyle de kalmasını isterdim..ama şimdi " sevgili " Arunas Yayıncılık bu seriyi tüm edward severlere açıyor.twilight forumlarında gördükçe saçımı başımı yolacağımı biliyorum ve elimden birşey gelmiyor , inanın..Sadece kendimi sinirlendiriyorum buralarda..

Vampire Kisses'ı ilk kez sanat dünyamız dergisinin kış 2007 satyısında gördüm (anime manga üzerine hazırlanmış, mükemmel diyebileceğim bir sayıydı..) biraz araştırma sonucunda mangasının sadece bir cildine ulaşabilmiştim internet üzerinden.Bu yaz (1.5 senelik arayıştan sonra) gabrielle bulup getirince çok sevinmiştim manganın iki cildini *-* kitaplarınıysa ebook olarak okudum, sonrasında iki cildine robinson Crusoe vasıtasıyla ulaştım..mutluyum huzurluyum falan neyse..

şimdi bu mutluluğum baltalanmak üzere nasıl olsa..

Burdan arunas kitabevini lanetliyorum..belli mi olur belki lanetim tutar da basamazlar (evet bunu çok istiyorum !) bencil olduğum ve seriyi kendime saklamak istediğim için kusuruma bakmayın.. >_> Ayrıca bir twilightseverseniz ve bu mangayı /kitapları okumaya çalışırsanız lanetim sizin üzerinizde de etkili olsun >_> hadi defolun şimdi..




NOT; alttaki manga sayfası kitaptan falan değil ha >_> bakalım çevirisi nasıl olacak.merak içindeyim..

2 yorum:

  1. lanett twilight ondanda türkiyede ki cahil olan manga delilerinden de nefret ediyorum *-*
    şimdi manga herkesin azına sakz olacak T_T

    YanıtlaSil
  2. Beni anlayanlar varmış demek ki *-* teşekkürler haruhi-chan *-*

    YanıtlaSil