18 Aralık 2009 Cuma

Bir Bounce çılgınlığı

tanrım, bu oyun nasıl bişey?? oyun sevmeyen, oyunlardan anlamayan beni kilitledi resmen..evet nokianın kıytırık oyunu, top zıplatarak ödül topladığımız bounce'dan bahsediyorum.. (deli miym neyim?)

Bu hafta çıldırdım iyiden iyiye..annemlerin alışveriş çılgınlıklarında aldıkları telefon benim elime geçmeyecekti hiç..Özümde, kameralı/eğlenceli telefonlara karşıyım, iki kıytırık telefonum var, bi tanesinin mesaj kutusu sadece 10 mesaj alıyor, o kadar eski, antenli falan..ama mutluyum ben onlarla..o yüzden bu telefonu tüm ısrarlara rağmen kabul etmedim..ama bikaç günlüğüne yürüteyim dedim..sonra da bounce'u keşfettim..


Neyse..iyice çıldırmadan kapatmalıyım bu konuyu..bi başka saplantıma geçicem şimdi O_O




Vivienne westwood'un melissa için tasarladığı kanatlı ayakkabılar *-* istiyoreeeemm *-*

Westwood çılgınlığım NANA'yı izlememle başlamıştı *-* şu anda da deli gibi sürüyor, eBay'a girip "Vivienne" yazıp arama yapmadığım gün yok nerdeyse (henüz orijinal bişeyini alamamış olsam da...) ama bunarı görünce çıldırdım resmen *-* hemen para biriktirip alıcam (arkadaşlarım da sarktılar, onlardan önce almalıyım ehehe *-*)



Ayrıca bu ceketin de (vivienne'in tasarımı, 1987'de çıkmış, heart lapel jacket yazıp resimlerine bakarsınız bence *-*) bi benzerini diktirmeyi düşünüyorum *-* sadece cosplay için değil..normalde de giyicem..valla..

neyse, şimdi gidip telefonumu sarj ediyim, bounce oynayamıyorum da xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder