7 Aralık 2009 Pazartesi

Noryoku Shiken Faci..ay, Macerası..

İyigünler efenim..Şimdi sizlere haftasonu maceramı anlatıyorum *-* (çok heyecanlı)

Sene başından, Japonca kursuna gittiğim dönemlerden beri niyetim avardı NOryoku shiken'e girmeye..O nedir derseniz... http://www.japonya.org/japonca/japonca-yeterlilik-sinavi ...

neyse efenim, ben en düşük seviyeye girme kararı almıştım (4 oluyor o da..) sonra bir takım karışıklıklar, birilerinden kayıt rica etmeler falan derken 3. seviyeye kaydoluvermişim O_o (bu seviye de baya bi kasan bişey yani >_> üst seviye oluyor..)

Neyse, cumartesiden otousanla çıktık yola, gittik ankaraya *-* çalışmalar, son anda kanji öğrenmeler falan (ki kursta hiç öğrenmemiştim kanji) derken sınav saati (dün 13:00 suları) geldi çattı..girdim sınava..millet japonca bölümlerinden gelmiş, çatır çatır yaptılar, ben de listeningten başka bişey yapamadım T_T 3'ü veremedim özetle T_T ayrıca heyecandan çevredeki bleach muhabbeti yapanlarla iletişime de geçemedim XD

T_T dün gece evime tekrar ulaşmamla ilk noryokushiken maceram da tamamlanmış oldu T_T bakalım, seneye yine girerim belki *-* kısmet xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder