1 Aralık 2009 Salı

Jigoku Shoujo




Yeni geçmiş Kurban Bayramı tatilinde bitirmeyi başardığım (ki Bankai-kun'dan alalı 1 ay olmuştu) seri oluyor Jigoku Shoujo..Hazır taze bitmişken düşüncelerimi yazayım dedim..

Tasarım olarak çok beğendiğim bir seri oldu.Enma Ai'nin siyah saçları, kırmızı gözleri,kıyafetleri, aksesuarları..kısaca herşeyi beni büüyledi diyebilirim.Ama Son bölümlerdeki atağını karakterin gidişatına pek yakıştıramadım..

Enma Ai'nin seiyuusu Mamiko Noto'nun (http://myanimelist.net/people/40/Mamiko_Noto) sesini başka bir dizide farketmemiştim işin aslı..Ama oldukça başarılı bir iş çıkardığını söyleyebilirim..Tabi, diğer seslendirmeciler için de aynısı geçerli..nerdeyse her bölümde çok beğendiğim bir seiyuu'yu dinlemek seriye ayrı bir hava kattı diyebilirim..

Bunlar beğendiğim yönler..Neleri beğenemediğime gelirsek..

Seri ilerlemiyor! (Oyungezerde 3. sezon tanıtımını gördüğüm günden beri bunu bir yerlere yazmak istiyordum!evet yazdım!!) Bölümler birbirini tekrar ediyor biraz, işin aslı sonunda neler olacağını bilmesem (Nerden Yemiştim o Spoiler'ı Allah bilir) muhtemelen seriye devam edemezdim.Aynı şekilde, kalan sezonlar da böyleyse nasıl devam ederim bilemiyorum, onu da söyleyeyim..

Elimde serinin mangasının birkaç bölümü de vardı,Ama internette ingilizce olarak yalnızca iki bölümünü bulabildim..Kalanına ulaşırsanız, mutlaka okumanızı tavsiye ederim..Çizerin tarzı shoujoya fazla kaçıyor, enma da animedekine pek benzemiyor ama oldukça hoş çizimleri var..

Neyse, sonuç olarak beğendiğim bir animeyi daha bitimriş oldum, cosplay listeme de Ai'yi ekledim güzelce..şimdi onun kıyafetlerini yapmanın derdine düşeceğim, uygun fiyata güzel kırmızı lens bulan dürtsün beni ^^

Yami ni madoishi aware na kage,
Hito o kizutsuke otoshime te,
Sumini oboreshi gō no tama...


Ippen, shinde miru ?




Başka bir incelemede görüşmek üzere *-* hoşçakalıın *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder