11 Kasım 2010 Perşembe

Tüyap falan

Cumartesi yolda yürürken tüyap'a giden otobüsü görmemle beraber başladı macera XD 5 saat te hiç üşenmeden uykusuz sırasında bekledim poster falan imzalatıp çıktım (ayrıca piçirik'i biçirik yazan yiğit özgürü kınıyorum >.>) kısa günün karı Misa figürü aldım bi de..aldım da koyacak yerim yok odada yataktan başka mobilya yok resmen XD beynim uçtu yine anlayacağınız..kitaplık falan alsam da güzelleşse bi odam..

neyse şey diycektim ben..önümüz bayram *-* yılın en sevdiğim dönemi her sene 3 kilo falan alıp dönüyorum eve resmen *-* çok seviyorum kurban bayramını...önümde hayvan kesilmişmiş bağırsaklar yerlerde saçılmışmış hiç mdiemi bulandırmıyor kardişim yiyorum..

şu fotoları buldum geen bayramdan..

 yıkık dökük bişeyler bağırsaklar falan bi de..arada bir bu yerlerdekileri toplayıp götürüyolardı yau bi de..Ankara'lılar! bunları yemiş olabilirsiniz -tatatat!-
poşette koyun kafası ve ayaklarını görüyorsunuz.bahsi geçen koyun az önce boynunda fışırk diye kan fışkırttı izledim hep..

yüz fiadem fsdhgshfgsj XD "ziyan yau ben yerdim bunları" gibi bi yüz ifadesi XD
neyse beni vahşet sever bir insan sanmayın.yani vahşet severim de hayvanlara vahşeti sevmem..neyse..

bi kavurma olsa da yesek?

bu arada pazar Ankaralılarla buluşiciiz *-* güzel olur inşallah..neyse öptüm hepinize sweeney toddun sevgilisinden etli börekler XD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder