29 Kasım 2010 Pazartesi

Aman Yarabbi siz beni mutluluktan öldürecekmisiniz?

Anne tarafından tansiyon baba tarafından tansiyon+kalp falan var..ben de kötümser bir insan olarak gelecek konusunda parlak düşünemiyorum haliyle.daha doğrusu düşünemiyordum artık değişti..ben mutluluktan öleceğim bu gidişle XD geçen haftayı Hesionka'dan gelenlerle oynayıp eğlenerek geçiren ben bu hafta da Solufain ve Maith'in hediyesinden mütevellit süper geçireceğim gibi <3 1 ay kadar önce olan doğum günümde  bir organizasyon yapamamıştık (ekmedim ben sizi ne münasebet canım xD) ama bu iki güzel insan bana hediye göndermeyi ihmal etmemişler *-* ne diyeyim size..çok çok çook teşekkür ediyorum bayıldım ben hediyeme *-* üzerimden çıkarmam artık <3 sağolasınız..


çok güzel ki bu <3 arkasında da alchemy sembolü var <3 tekrardan kocaman kocaman teşekkürler öpüyorum ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder