22 Kasım 2010 Pazartesi

Nasıl da bittin kurban bayramı T^T

Bitiverdi resmen daha uzun sürer dinlendirir sanmıştım ama .. etimizi yedik akrabalarımızı gördük güldük eğlendik sonra hoşgeldin istanbul >.<

Şikayetlendiğime bakmayın eğlenceliydi de aslında..vizelerimin erken bitmesiyle salı gününden başlatmıştım tatili..Cumartesi diyince de yola çıktık ver elini Ankara..Gidip de kimseyle buluşmamak olmazdı tabim, Shounen JUMP sergisi'ne gelen Ankara'lı ekiple, daha doğrusu Ankaradaki cosplay partilerini düzenleyen ekiple diyelim süper bir gün geçirdim <3 Adamlar biliyor eğlenmeyi xD



Cosplayde yaratıcılıkta Yusufkun'un eline su dökemez kimse; Chopper şapkası! model Tümay da o kadar şirin ki bi daha görüdğümde "KAWAİİİ! diye bağırıp üstüne atlayıp deviricem kızı xD yüz ifadem de müthiş iki gündür bakıp bakıp gülüyorum resme xD yanımda da Ulquiorra-sama var :3


Guitar hero!Ben tabi ki oynamıyorum (napıyım kardeşim o el göz koordinasyonu,müzik kulağı falan yok bende..olsa gitar çalmayı denerdim zaten)
  

bi resim daha <3 ciddiyete bak yau xD bu arada oynamadım ama karaoke yaptım mehehe (bi daha çağırmayacaklar beni guitar heroya..çağırsalar da queen söyletmiycekler o kesin xD)
neyse Ankara buluşması böyle eğlenceliydi işte =3 11 Aralıktaki partide daha da çok eğlenicez inşallah ^^

Tatilin kalanı da akraba bıdı bıdıyla geçti xD
 Klasik Tuz Gölü ziyaretinde Anneye zorla resim çektirmece falan..O kadar güzel bir mekan ki fotoğrafla ilgilenen herkese şiddetle tavsiye ediyorum insanın ayrılası gelmiyor gidince..Mesela geçen sene de Yanımdaki malzemelerden bi Nana Cosplayi patlatmıştım (kostüm falan kıytırık da mekana bakın diye şeyettim)
 

Bu sefer de Souen Ruka yaptım toplayınca resimleri yayınlarım sanırım ^^

İnternet bağlantım pek olmadığından bomba haberlerden uzak kaldım sanmayın xD Hatsune Miku konseiryle ilgili haberin NTV'de verilmesiyle birlikte bi Miku fırtınası patladı gitti medyada..bu sırada mikuseverler kriz halindeydi steamhive sakinleşemedi bi türlü xD bi sakin olun yau geçti gitti xD hologramstar oo yeah xD

Ben steam'i sakinleştirmeye çalışırken annem sağda solda cosplaylerimi gösteriyodu insanlara xD bu konuda pek yorum yapamadım -en baştan vermiycektim resimleri T^T- neyse bi bavul dolusu "kullaırsın sen bunları" temalı 80ler kıyafetiyle döndüm eve dün.Bugün sabah da yurda vardım mihihi tüm sinirim yorgunluğum geçti Hesionka-sama'nın gönderdiği paket elime geçti *-* watanukisel hareketler yaptım sevincimden..çok çok çok teşekkürler hesi-sama *-*



işte ciciler ^___^

petit beretlerin bir benzeri ama deseni biraz daha farklı :3 siyah/beyaz giyime hasta olan ben tarafından çok kullanılacağı kesin ^^
 Harajuku Lovers Small Clutch :3 Anya Alstreim ve Yuki Nagato var üzerinde karakter olarak da *-* parmağımda gördüğünüz açlık anında mideye inecek yüzükler de kornet dondurma ile lolipop

 şu minik kafanın sahibi to-love-ru'dan Haruna Sairenji henüz paketini açmaya bile kıyamadım ama kütüphanemde yerini alacak kurulunca..allttaki de japonya menşeli nomnom *-*
süper kolye ve kolye uçları <3
Onigiri ve Pacman hayaletçiği Hesionka'nın hama boncuklarıyla yaptığı süper çalışmalar *-*  en kısa sürede ben de alıp oynıycam bu hamalarla *-* sağdaki mama da vanilyalı pasta dilimi oluyore *-*

benim gibi takısever ve figür hastası bir insana bikaç yıl yetecek sevinç versin resmen hesi-sama *-* çok teşekkürler tekrardan ^^

(bu arada laptopun resim çekebildiğini de yeni farkettim..hey gidi günler hey xD)

Bu sevinçle yeni yapılacak keçeli takılardan tüllü çalışmalardan teşekkür hediyesi olarak yollamak lazım tabim
 Konuyla alakasız ama Watanuki cansın <3

o zaman guitar heroya dönüp "you rock " alana kadar this is how you remind me söyliyoruz tekrardan hobareey~!

dis is hav yu rimaynd mi ov vat ay rili am dis is hav yu rimaynd mii~!


NOT: elim değmişken şu gifi de koyasım geldi bekliyor elimde XD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder