3 Nisan 2011 Pazar

bu da böyle bi yazı

Bir süredir pek kendimde değildim..Öyle birşeye bulaşmışım ki içinde kalsam da çıksam da acı çekecektim.ben de çıkmayı seçtim.Umarım toparlanırım.

Baya dolu dolu geçti bu haftam~ Ece-chii geldi *-* çok kısa süre görüşebildik ama süperdi *-* kawaii~ dün de yucon vardı.survival oynadık zombi oyunu..Hala tedirginim yaa xD zombi kötü bişiy xD

haftaya vizeler başlıyor T^T arada da one piece partisi var.kısacası accayip dolu olazayim..(geçen haftalarda da woi zombie walk falan derken yerimde durmadım ya neyse xD)


ayrıca cosplayer saya ölmüş lan >.< içim parçalandı valla.öyle yani.


Neeee~ asıl olay yine saç rengi değiştirme hedesi yaptım..baya kahveye dönmüştü aralarını sarıya açıp hareketlendiriyim dedim.peki noldu?

maviyi de denemek için attım.ama o kırmızımsı yerler kendiliğinden oldu fhdslfls 1 gün bile durmadan kapadım hemen siyah yaptım O_O

evet bu benim O_O

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder