24 Ağustos 2010 Salı

Yaz tatili günlüğü

Bişeyler yazmadıktan blog burda duruyosa nolmuş ne işe yarıyo yani?

28 temmuz 2010. Sabah dolaylarında yola çıkmak suretiyle öğleden sonra Ankara'ya vardık.Hava feci sıcaktı her zamanki gibi resmen geberiyoduk burnumuzu dışarı çıkaramadık.Ama akşam gençlik parkına gidelim dediler aklımı okumuş gibi, ne zamandır gitmek istiyodum ben de ,gerçi tek dileğim para(ya da jetyon) atıp diğer paraları düşürmeye çalıştığın para yiyici oyunu oynamaktı ama lunapark yine büyülüyor insanı U_U adrenalin isimli bir alet vardı,Ankara'ya ve gençlik parkına yolunuz düşerse mutlaka ve mutlaka binin derim, baya bir yüksekten önce tüm Ankara manzarasını seyrettiğinizi sonrada lunaparka doğru hızlı bir iniş yaptığınızı düşünün..hem fazla baş dfa döndürmüyor.neyse şiddetle tavsiye etmekteyim xD

29 temmuz 2010. Her Ankara ziyaretinde olduğu gibi "Anneeeaaa Kızılaaay,Ankamaaall!" diye tutturdum xD Tabi kadınd a kırmadı beni ama önce teyzenlere gidicez dedi (teyzenler; teyzem + 10,5,3 yaşlarında 3 çocuktan oluşan gürültü karmaşası)Neyse gittik, oyalandık falan biraz (özellikle 3 yaşındaki kız kuzenime sataştım baya *-* bi ara shinku yaptırmak lazım ona kyaah!)Neyse tam kapıdayız çıkmak üzereyiz muhabbet falan ediyoruz böyle bişey oldu, kuzenim(10 yaşındaki, kendisi selim bradley'e benziyor o yüzden selim diycem ona fgadsja niye şifreliyosam herkesi xD) izlediği bi çizgi filmden bahsetti ben umursamıyorum tabi kafamda kızılay var.vampirli bişeyler falan dedi zannettim ama annem de bi garip bakıyo bana "one piece dedi çocuk" bakışı var yüzünde. "hö?" falan dedim ama gerçekten kaçış yoktu O.o yeeeahh 10 yşındaki kuzenim One piece izliyomuş (dipnot;ben hala 1 bölüm bile izlemedim)BLah blah abisi (benden 2 yaş küçük olan dengesiz bi kuzenim olur o da..) izletmiş falan.bi gittim odasına mihawk çiziyo bakarak O_o Zaten kalp var bende yapmamak laızm bana böyle şeyler.Bu arada Blah Blah abi mihawk sevmiyomuş Zoro seviyomuş.Aferin mi demek lazım?Neyse Annem beni biraz zor da olsa ayırdı ordan gittik Kızılaya..Baya bir malzeme aldım kendime incik boncuk vs..Malumunuz tamamen boşum kendimi cosplay'e verdim *-* Ayrıldık sonra ,Kızılay'daki favori mekanıma Karanfil sokağa gittim(benim için kızılay=karanfil demektir xD) ama çalışma vardı caddenin içine etmişlerdi resmen naısl kızdım anlatamam >.< güç bela dost'a girdim fırat 2 'yi aldım *-* alt katta da manga vardı yine,Sayonara Zetsubou Sensei'yi görünce çok özendiysem de fiyatı beni zetsuboushitaaağğğ! 23 lira verilir mi lan mangaya XD almadım tabim U_U neyse eve gittik sonra akşam teketek izledim XD cüppel, ahmet hoca vardı(asla kaçırmam!) tanı9mıyorsanız 1-2 programını izleyin anlayacaksınız böyle bir rahatlık kendinden eminlik kimsede yok xD

30 temmuz 2010 Antares diye bi alışveriş merkezi var,pek sevdiğimden değil ama yakındı falan oraya gittik U_U d&r'da hiçbişey yoktu(sinirlenmek, manga aramak)ama toyyz shop vardı kocaman ve peruk satıyorlardıı~ nasıl sündüm anlatamam *-* namiye uyacak turunculu bi taneye gözümü diktim ama hepsine bakamadım perukların.başka zaman diyip kaçtım xD (bu sırada selim bradley'e luffy, onun yaşıtı olan kız kuzenime de nami yaptırırım falan diye düşünüyorum..) neyse akşam da selimle shinku arasındaki kuzenin doğum gününe gittik..>.< çocuklardan gerçekten nefret ediyorum..gece de bayadır sündürdüğüm bitiremediğim strong world'ü bitirdim.kaç gecedir 16 dk 20 dk izliyip izliyip uyuyordum..fena film değildi ama o kadar da süper değildi ya >.> sonlara doğru güzeldi gerçi de..shiki'nin maymunluk yapması sinirlendirdi beni..neyse XD

31 temmuz 2010 sabah yine Ankatares'e gittik bi şekilde(işim rast geldi diyeyim XD) tüm perukları indirttim adama ve sarı bi peurk aldım U_U gerçi dalgalı biraz ama işimi görür diye umuyorum *-* aslında gitmemizin sebebi rossmann diye bir firmanın oraya mağaza açmasıydı..Alman bi adam(çevirmenle) anket falan yaptı bize O_o ben 3 sene o almanca derslerini ne diye aldım acaba ya tek kelime anlamıyorum XD akşamd a halamlarla çardak diye bi restorana gittik (yemeeeğğk!) eve dönüşte üzerinde çalıştığım cosplay kıyafetini nerdeyse bitirme aşamasına geldim(daha doğrusu kurdelem bitti U_U elimden geleni yaptım ama U_U)

1 ağustos 2010 bu günü not etmemişim dsagdsajdgajdsaj XD ama şeyi hatırlıyorum Anneannemin boş evine gittik eve yine yağma mantığıyla yaklaşarak ayakkabı kıyafet dikiş malzemesi falan yürttüm XD teyzem çini yapmıştı bana onu da bırakmış oraya *-* sugoii~

2 ağustos 2010 Aksaray'a gittik annem ben ve kardeşim.yanımdaki K-on! ve lovely complex'ler bitti o gün T^T (zaten 3-4er bölüm vardı ama neyse xD)Teyzemlere gidince malum hemen bikini mod'a geçtim yüzdüm falan U_U akşam da artık gri lensimin takılamayacak hale geldiğini kabullenip kendisiyle vedalaştım T_T nasıl olduysa yırtıldı teki..kesin kuzenimin nazarıdır U_U ( bu arada kaç kuzensiniz lan siz diye sorabilirsiniz XD çok xD) Bu arada geçen gelişimde 4 olan tavşan sayısı 2'ye inmişti O_o sanırım kapılarını açık unutmuşlar sansar veya benzeri bi hayvan yemiş bunları.sonra da durmadan rahatsız etmeye başladı zaten..yazık ya hayvanlara iyi tırsmışlardı..

3 ağustos 2010 her gören saçıma iltifat ediyodu ya O_o ki ben çok beğenmedim rengini..baya da aktı zaten rengi güneşte havuzda falan..kremlenirken gözüme krem kaçtı gün boyunca korkunç bi modda gezdim sinirlenddim kendi kendime gittim gintama izledim.hayır efendim kremdendi o ağlamadım ben yoksa sougo ve ablasının hikayesine..şu anda da krem var gözümde zaten U_U bu arada choppper şapkası istiyorum kendime XD neyse o gündü sanırım(daha sonrakli de olabilir emin değilim)blah blah kuzenime "uooo one piece izliyomuşsun, spoiler veririm üzerim uleyn!"tavrı yaptım ama çocuk" çizgi film konuşmayalım" diyip göt etti beni.kendine uygun mu görmüyo konuşmak çocuksu mu geliyo artık noluyo bilmiyorum..neyse o gece de diğer(benden büyük tek kuzen var zaten xD) kuzenimle konuşurken animeye geldi konu.bu zaten klasik "anime çizgi film rörör" bi insandı ama o sinirle devrelerini yakıyım bunun diyip nana anlattım ve gerçekten yaktım devrelerini xD o kadar yandı ki 50. defa en sevidği filmi anlattı otomatiğe bağlamış bi şekilde XD

4 ağustos 2010 gündüz aksaraya inip iyi bi çarşı yaptık(yaşasın japon pazarı!) bu arada daha önce20'ye aldığım ceketler 10'a inmişti iyi kızdım tabi XD sonra da ceket aldım(bir kirin klasiği Xd) kuzenimin sevglisinin gelme ihtimali vardı ziyarete kız acayip panikti ne giycem3 napcam diye ankaraya gidelim dedi.olur dedim ben de.annem izin vermez diye düşünüoydum çünkü ama kadının izin vereceği tuttu O-o çarşıdan sonra teyzemlere gidip akşam geri aksaraya indik ,kültür park(aksaraysal yerler bunlar) falan yaptık gece.sonraki sabah da erken çıkacağımızdan uyumaya çalıştık uyuyamadık xD

5 ağustos 2010 sabahın bi saatinde otobüse bindik ankarada uyandım(şaka maka 4 saat yol..neysem xd) önce ankamall'e sonra kızılay'a gittik ve akşam8'e kadar falan dolandık pestilimiz çıkmış haldeydi eve gittiğimizde T^T zaten kızılaydan eve gitmek ayrı bir dert, bi de kız başımıza boş evde kalıyoruz o.o neyse kapanmadan bi de antares yapıp geldik yemek falan yedik.

6 ağustos 2010 dünkü alışverişten hızını alamayan kuzi için bi daha antares yaptık sonra da aşti>aksaray diye yorucu bir yolculukla geziyi noktaladık,akşam teyzemlere gittik yine.sansar tavşanların kafesine ulaşmak için toprağı kazmış bi tanesinin ayğını yaralamış(biraz yemiş O_o) gece de sansar avına çıktık ama yakalayamadık.ama o gece eniştem yan tarlada kurt görmüş.nasıl tırstığımı anlatamam >.<

7 ağustos 2010 köye gidip anneannemi ziyaret ettik. bahçeden bişeyler falan topladık arabayı doldurduk..tabi köye gidince yine kendimi tutamayaıp şalvar başörtü moduna geçtim XD resimleirn falan da var ehueh XD yalnız aynı insanın bikaç saat önce straplez bluz ve şortla tabşanlarla resim çekildiğine inanmak zor XD

8 ağustos 2010 (2010 olduğunu hepimiz biliyoruz artık xD) ankaraya gittik.dayımlarla görüşememiştik onlar da aksaraya giderlerken yolda görüştük.nami yaptırıyım dediğim kuzenimin de one piece izleidğini öğrenmemle götelekliği aşıp direkt piçirik oldum O_o varan 3 kuzen yani..neyse..(bu arada nasıl öğrendim bizim salak-kardeşim olur- kuzenimle konuşurken one piece hakkında bildiği tek şey olan chopper anahtarlığımdan bahsetmiş muhabbete katılmaya çalışıyo ya XD kuzend e bağırarak "sende lafi anahtarlığı mı vaaarrr?!" diye sordu.lafi.bende lafi derdim, diğer kuzen de lafi diyodu.demek ki yanlış telaffuz bizde anne tarafından kalıtsal bi durum..)

9 Ağustos 2010 evde yattım boş boş resim falan çizdim.sonra alice'i izledim.olmamış tim olmamış >.< yine halamlarla falan görüştük son günümüzdü çünkü..

10 ağustos 2010 sabahtan yola çıkıp eve geldik *-* ebay'den sipariş veridğim peruk gelmişti ve mükemmeldi *-* ama lens yoktu(zaten baktım yollamamış salaklar..işin yoksa bi daha sipariş ver bekle..) hazırlandım çıkıp göteleklerimle(cary&wed) buluştum *-* çok özlemişim lan onları da..neyse bi şekilde bitti tatilim bu şekilde.sonuna kadar okumaıdğınızı biliyorum ama yazasım geldi napıyım XD

4 yorum:

  1. ehehe değişik bir ankara gezisi olmuş ama ankaranın gezilecek başka yerleri de var, oralara da gitmeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. evet baya bi saçmaladık aslında *-* tavsiyelere açığımdır nereleri gezeyim?

    YanıtlaSil
  3. umm ummm??
    şimdi nereleri seviyorsun bilmediğim için ben genel kapsamlı sayayım ^_^
    Ulus'un ara sokaklarında küçük dükkanlarda çok egzantrik şeyler bulabilirsin, hediyelikler, eşyalar vs gibi. yalnız üzerine dikilecek gözlere alış şimdiden O_o onlar da insan :P
    ordan ankara kalesine çıkıp fotoğraf çekebilirsin, ki fotoğraf için iyi bir yerdir başka bir nane yok. kalenin altındaki yerlerde de fasıla kalabilirsin.
    ulusa giderken, hamamönünde restore edilen ankara evleri çok, safranbolu evi özentisi biraz ama olsun ^_^ üniversite ve yurtların ortasına konuşlandığı için potansiyeli hep öğrenci, rahat edersin otururken :)
    gaziosmanpaşada belli bir yer söylemeyeceğim çünkü hepsi çok şahane ^_^ bence tunalıdan yürümeye başlayıp GOPa geçiş yaparsın, ordan da Papazın Bağı'na gidebilirsin. ki ankarada nadir görebileceğin yeşillik yerlerden biri :)
    bir de beypazarı var, merkeze 1,5 saat uzaklıkta. orası da yine fotoğraf için güzel bir yer.
    tunalıdaki küçük butikleri de unutma derim, çok ucuza şahane şeyler alabiliyorsun yakalarsan :)
    bu kadar gelmişken, bir de çayyolu yap derim. elit, güzide bir semtimizdir kendisi :P lakin biraz uzak. park caddesi denilen yerde acayip tipler görebilirsin :D şaşırma... küçük demet akalınlar falan :D eauhaushuı

    YanıtlaSil
  4. Valla baya bir saymışsın ilk olarak teşekkür edeyim ^^ ulusta garip bakışlar arasıdna bi konya sokak yapmıştım iki sene önce geçen sene de hırdavatçı turu yapmıştım XD senin bahsettiğin bu tarz yerler değildir eminim ki ama baya eğlenceliydi benim için ulus..Ankara kalesi de yaptım olağanüstüydü fotolar..sahi onları yayınlasam XD hamamönünü de kaleye gittiğimiz gün ziyaret etmiştik annemlerin" wuhuu" demesinden eski haline göre süper olduğunu anlıyorum XD gaziosmanpaşa fikrini sevdim ama seneler oldu tunalıya gitmeyeli.. iyi bir alışveriş biraz kafa dağıtma <3 kuğulu parka da gitmek lazım nostalji xD beypazarı ve çayyolu da isterim ama uzaklık mesele biraz..fırsat bulursam gezeceğim ama tavsiyelerin için çok teşekkürler ^^ Ankara güzel ya..

    YanıtlaSil